Responsabil Calitate Client

Candidatul ideal

Studii

 - Studii universitare tehnice (inginerie) 

 Experienta

 - Min. 1 an experienta in domeniul automotive;

 - Experienta tehnica anterioara care sa permita intelegerea facila a proceselor

  Profil personal:

 - Excelenta capacitate de analiza si sinteza

 - Dinamism, perseverenta

 - Excelenta capacitate de comunicare

 - Buna relationare si gestionare a conflictelor, spirit de echipa.

 Cunostinte :

 - Cunoasterea standardelor IATF, ISO TS 16949/9001, ISO 14001,OHSAS 18001, ISO 9001

 - Cunostinte/ formari ANPQP, FMEA, 8D, Approval Process (PPAP).

 - Cunostintele de tehnologie a injectiei/suflarii de mase plastice reprezinta un avantaj

 - Cunoastere foarte buna a MS-Office

 - Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze: scris si vorbit. Cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj

 Descrierea jobului: 

 - Rezolvarea incidentelor şi reclamaţiilor de calitate, analiza tehnică a reclamatiilor;

 - Cunoasterea si comunicarea in companie a cerintelor de calitate ale clientului;

 - Implementarea în producţie a cerinţelor specifice clientului referitoare la respectarea planurilor de supraveghere şi a gamelor de control;

 - Asigurarea comunicarii cu clientul alocat;

 - Monitorizarea continua a obiectivelor de calitate ale clientului ;

 - Facilitarea investigației, analizei și luarii deciziilor, împreună cu celelalte departamente cu privire la componentele neconforme;

 - Pilotarea echipelor de analiza a incidentelor/reclamatiilor clientului;

 - Tratarea reclamatiilor utilizind 8D;

 - Organizarea si coordonarea masurilor de securizare a livrarilor/stocurilor clientului in teren;

 - Reducerea numarului de reclamatii client;

 - Asimilarea cerintelor clientilor;

 - Garantarea si aplicarea metodelor de analiza si utilizarea programelor de actiuni preventive si corective (FMEA, Plan de control, instructiuni de control,  8D);

 - Urmarirea si asigurarea rezolvarii actiunilor corective si a neconformitatilor depistate;

 - Extragerea periodica a informaţiilor de calitate din sistemele de raportare ale clienţilor şi informarea conducerii cu privire la acestea;

 - Intocmirea raportărilor cu privire la indicatorii de calitate/client;

 Relatii puteti obtine la sediul fabricii in Titu, strada Garii nr. 101 sau la tel: 0741571871, ru@elj-automotive.ro
 



Pentru a aplica pentru acest post: completati formularul de mai jos, atasati CV-ul Dvs. si apasati butonul APLICA.
Extensii permise: .pdf, .doc, .docx